W razie jakichkolwiek uwag dotyczących Państwa pobytu w Szpitalu czy poradni specjalistycznej prosimy zgłaszać je na bieżąco personelowi Szpitala.
Każdy Pacjent ma prawo zgłaszana swoich uwag Zarządowi.
Skargi i wnioski przyjmuje Pełnomocnik do spraw Praw Pacjent mgr Beata Kwiecińska
Pełnomocnik do spraw Praw Pacjenta przyjmuje pacjentów, członków rodziny, przedstawicieli ustawowych
w dni robocze w godz. 1000 - 1200 w Oddziale Urologii w Gabinecie Pielęgniarki Oddziałowej
tel. 95 7331-321
Zakres kompetencji Pełnomocnika do spraw Praw Pacjenta
-
upowszechnianie wśród personelu i pacjentów Szpitala postanowień zawartych w Karcie Praw Pacjenta,
- współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych Szpitala w zakresie przestrzegania praw pacjenta,
- odpowiadanie na pytania pacjentów,
- podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach tego wymagających związanych z realizacją praw pacjenta,
- przyjmowanie podziękowań od pacjentów i ich rodzin,
- wskazywanie trybu skargowego w przypadku naruszenia praw pacjenta,
- przyjmowanie ustnych i telefonicznych skarg i wniosków pacjentów korzystających z usług szpitala, skarg członków rodzin, a także przedstawicieli ustawowych oraz osób sprawujących faktyczną opiekę nad pacjentami
Inne miejsca, w których można zgłosić swoje skargi:
Biuro Praw Pacjenta przy Ministrze Zdrowia
bezpłatna infolinia: 800 190 590 - ( pn.-pt. w godz. 09:00-21:00)
z tel. komórkowych 22 833 08 85, 22 635 59 96
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Sekcja ds. Skarg i Wniosków w Wydziale Spraw Świadczeniobiorców
Tel. 68 328 76 77 lub 68 328 76 76
Nr infolinii: 194 88, adres e-mail: zadajpytanie@nfz-zielonagora.pl